Shit happens - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Renate Jong - WaarBenJij.nu Shit happens - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Renate Jong - WaarBenJij.nu

Shit happens

Door: Renate de Jong

Blijf op de hoogte en volg Renate

26 November 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn excuses voor het lange wachten, ik leef nog wel! Ik heb helaas wat probleempjes gehad met mijn laptop de afgelopen weken. Gelukkig is mijn laptop weer gemaakt, met dank aan mijn collega Jamal! Helaas wel mijn bestanden verloren, maar gelukkig hoef ik geen duizenden randen (honderden euro’s) aan een nieuwe laptop te besteden! Met dat geld kan ik hier heel veel leuke dingen doen!

De afgelopen week ben ik weer lekker sportief bezig geweest, ik heb namelijk gehiket (Devil’s Peak beklommen), gebasketbalt, gebokst: http://womanonline.co.za/Health-detail/workouts-for-woman-boxing en heb ik weer deelgenomen aan de Zumba groepsles bij de gym!

Verder heb ik super veel zin in komende weken, ik ga namelijk vanaf zaterdag de GardenRoute doen waar we onder andere walvissen, olifanten en leeuwen gaan spotten. De week erop gaan we o.a. naar Robbeneiland, Tafelberg en andere leuke dingen doen in Kaapstad!

Tot slot wil ik nog even graag m’n laatste artikel promoten over Lanzarote: http://womanonline.co.za/Lifestyle-detail/lanzarote
En dan ook meteen even het artikel over het prachtige Griekse eiland Skiathos: http://womanonline.co.za/Lifestyle-detail/skiathos
Het volgende Europese eiland artikel wordt… IBIZA!

Ik ga er weer vandoor, binnenkort krijgen jullie weer een langer verhaaltje! Gelukkig zit er in dit verhaaltje genoeg leesvoer van WomanOnline!

  • 02 December 2015 - 12:03

    Piet Geleynse:

    Hey Renate,

    Inmiddels ouwe lui gearriveerd en ik neem aan al op stap geweest met hen. Hoe gaat het met ze. Zij ze al aan het klimaat gewend. Gedraagt je vader zich een beetje? Zo niet dan stuur hem maar naar Spanje in de zak van Sinterklaas.
    Ik hoor graag van je.


    Piet Geleynse

  • 08 December 2015 - 07:05

    Renate De Jong:

    Hee Piet!

    Het gaat hier prima, ze zijn al bijna zwart! Papa gedraagt zich redelijk, ik stuur hem overmorgen weer naar Nederland, dan is het weer genoeg geweest haha!

    Het volgende verhaaltje komt z.s.m. dan kun je lezen wat papa, mama en ik allemaal hebben uitgespookt, maar dat zul je van de week ook vast wel van papa horen!

    Groetjes!

  • 09 December 2015 - 09:17

    Buurvrouw Maria:

    Hoi Renate,
    je vader en moeder zijn al 2 weken weg, realiseer ik me opeens. De tijd gaat snel. Ik hoop dat ze genoten hebben en dat ze morgen een goede thuisreis hebben. Het was hier wel lekker rustig in Vlijmen :-)

    Groeten aan iedereen,

    Maria

  • 10 December 2015 - 12:15

    Renate De Jong:

    Hee Maria!

    Ze zijn zojuist geland! Ze hebben er zeker van genoten & ik ook! Over ongeveer 7 weekjes kom ik ook maar weer eens naar huis, tot die tijd ga ik hier nog even verder met genieten!

    Komende week met zeehondjes snorkelen, scuba diven en ook nog flink aan m'n onderzoek van school werken haha!

  • 10 December 2015 - 17:44

    Mama:

    Hoi Renate,

    Wij zijn inderdaad weer thuis, helaas.
    Hier is het echt wel koud, scheelt ongeveer 25 graden denk ik.

    De wasmachine staat weer aan met daarin ook jou Color run shirt, benieuwd of het een beetje schoon wordt.

    Veel plezier

  • 11 December 2015 - 11:10

    Renate De Jong:

    Hoi mamsie,

    Aaah, gelukkig waren jullie winterkleertjes nog schoon!
    Ik ben ook benieuwd of dat shirt nog wit wordt haha, we will see!

    Baaaie dankie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 46737

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: