A quick suprise visit! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu A quick suprise visit! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

A quick suprise visit!

Blijf op de hoogte en volg Renate

30 Juni 2013 | Griekenland, Khersónisos

Inmiddels heb ik al wat meer gewerkt en word het ook wat drukker gelukkig! Ook hebben we nieuwe collega’s erbij gekregen: Thomas, Milan & Kim! Toen Milan aan was gekomen gingen we ’s avonds op stap met z’n 5-en (Simone, Thomas, Milan, Vangelis & ik)! Was weer een mooi avondje!

Verder was ik in het begin van deze week aan het werk, was ik naar buiten aan het kijken en zag ik opeens een meisje lopen die nogal veel op Charlotte leek! Ik ging beter kijken: VERREK DAT IS CHARLOTTE! Ik wist van niks dat ze zou komen, maar Charlotte’s mama had aan Charlotte gevraagd of ze zin had om op vakantie te gaan en zo ja: waar naartoe? Dat antwoord was natuurlijk niet moeilijk voor Charlotte: NAAR RENATEEEEEE!
We zijn toen lekker 2 nachten op stap geweest en hebben heerlijk gezwommen bij Starbeach. We wilden eigenlijk ook nog een quad gaan huren, maar helaas is het daar niet meer van gekomen.

Gisteren zijn ik en Kim naar het Creta Maris strand gegaan, Kim had zich in 1e instantie niet ingesmeerd & dat was ’s avonds goed te zien! ’s Avonds hadden we Griekse mezes op (kleine hapjes), waar we toch behoorlijk vol van zaten! Vervolgens nog even langs de boulevard gegaan en nog wat cocktails gedronken bij de Bio Bio, toen we wilde gaan werden we weer door de gekke Lefteris binnen gelokt voor een gratis cocktail. Deze cocktail had nog geen naam dus we noemen hem de Friet van Piet cocktail!

Nu ga ik lekker m’n bikini aandoen en met Simone & Thomas naar het strand! & vannacht om 00.00u begint het werken weer voor mij!

Fillakia & Yassou!

  • 30 Juni 2013 - 19:04

    Mama:

    ben je al lekker bruin?

    fijn dat het wat drukker wordt,dan heb je wat te doen.

    werk ze en tot ziens.
    ps, Ron had zelf de reactie op het vorige verslag geplaatst, goed van hem hé.

  • 04 Juli 2013 - 21:30

    Renate De Jong:

    Bijna zwart mama haha!
    Maar ik zag het ja: KEI GOED RON!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Khersónisos

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 46742

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: