Precies 3 weken hier! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu Precies 3 weken hier! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

Precies 3 weken hier!

Blijf op de hoogte en volg Renate

04 Juli 2013 | Griekenland, Khersónisos

Kalispera (Goedenavond)!

Langzaam maar zeker begint het hier eindelijk drukker te worden.
Afgelopen week heb ik de drukte ook voor het eerst meegemaakt toen ik ’s nachts aan het werk was samen met Mira, Thomas & Vangelis. Ik vroeg me de hele nacht al af: waarom blijven Mira & Vangelis allebei? Want meestal gaat een van de twee slapen, maar toen om een uur of 5 kreeg ik door wat de reden was: de verwachte drukte! Ik kreeg als opdracht om alleen op de vitrine, de kassa en de drankvitrine te letten. Thomas deed het bakken en Mira deed de tweede kassa en hield Thomas in de gaten. Vangelis maakte de broodjes en döner. Om 7u waren we klaar, we (Thomas & ik) kregen de complimenten van de bazen & ik had voor het eerst weer Nederlandse chocomel hier op (als beloning!)

Gisteren hebben we de wekker op 11u gezet, zodat ik en Simone de hele dag op het strand konden genieten! De reden van de wekker is omdat anders Simone de hele dag in haar bed blijft liggen. En dat is hier natuurlijk niet de bedoeling op een vrije dag! Op weg naar Creta Maris beach (12.00u), kwamen we Thomas & Adonis tegen, zij hadden die nacht gewerkt en waren na het werk gaan zwemmen, biertje wezen drinken en waterpijp roken. En kwamen 5u later pas weer terug: Gekke jongens!
Terwijl Simone de golven trotseerden in de zee, lag ik lekker op een luchtbedje op het strand zwart te worden. Toen kwam ze terug uit de zee: ze was aangevallen door een zee-egel! Haar hele voet zat vol met zwarte stekels, haha nee grapje, alleen haar kleine teen. Maar toch vervelend natuurlijk! Ik had het grotendeels eruit geplukt maar Edie MR BOOM BOOM had m’n werkje afgemaakt met een pincet! Bravo Edie!
Om half 6 hadden we er weer genoeg van en gingen we lekker naar huis, ’s avonds heeft Simone weer heerlijke pasta voor me gekookt: BRAVO SIMONEEEEE! Na het eten hadden we een lekker dutje gedaan en om 00.00u moest Simone werken & ging ik lekker op stap met Thomas, dat was voor mij alweer een aantal dagen geleden! Het was weer een mooi avondje: helaas iets later thuis dan geplant…

Nu ga ik om 23.00u Griekse tijd flyeren bij Starbeach met mevr. v. d. Wilt & daarna werken tot sluit, ik ben benieuwd wat er vannacht weer allemaal gaat gebeuren voor de deuren van Friet van Piet!

Ciao!

  • 05 Juli 2013 - 17:58

    Mama:

    fijn dat het nu drukker wordt, daar ben je tenslotte voor gegaan.
    Je hebt weer geluk dat er een goede kok bij je woont, ga jij dan de afwas doen?

    groetjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Khersónisos

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 46737

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: