Janken op het vliegveld - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu Janken op het vliegveld - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

Janken op het vliegveld

Blijf op de hoogte en volg Renate

22 Juli 2013 | Griekenland, Khersónisos

Wegens ziekte heeft Simone me vorige week zondag verlaten. Ze was al een dikke week ziek en had inmiddels een darminfectie en kon niks qua eten en drinken binnen houden. Gelukkig is ze nu weer thuis en gaat het steeds beter! We hebben een maand lang met elkaar opgescheept gezeten, maar een straf was dat zeker niet! We gaan elkaar nog sowieso zien in de toekomst!

Die zondagnacht heb ik weer gewerkt, maar omdat ik zaterdag op zondag maar 3 uurtjes had geslapen omdat het nogal warm was… En ’s avonds nadat ik Simone op het vliegtuig had gezet niet meer kon slapen… Hoopte ik dat de nacht niet zo lang zou duren. Vangelis merkte dat ik moe en lichtelijk geïrriteerd was, daarom mocht ik gelukkig wat eerder gaan dan de rest. Om half 7 lag ik in m’n bedje en de volgende dag kwam ik er om kwart voor 3 uit, ik moest namelijk om 4u weer werken!

Dinsdag was m’n vrije dagje, ik heb toen van alles gedaan wat moest gebeuren: afwas, boodschappen, wasserette, opgeruimd, iets geheims, papa en mama gesmst, nummers van m’n collega’s in m’n Griekse telefoon gezet & bijgeslapen natuurlijk!

’s Avonds gingen Dine, Adonis & ik lekker op stap! Maar halverwege de avond waren we Dine kwijtgeraakt. Het kwijtraken van mensen gebeurt hier eigenlijk standaard iedere stapavond, maar aangezien ik toch al super veel mensen ken maakt dat helemaal niks uit!

Inmiddels ben ik al weer over de helft van m’n Cherso-avontuur: & ik wil nog niet naar huis hoor! Het bevalt me nog steeds prima hier. Sinds een paar dagen geleden heb ik ook weer een nieuwe kamergenoot: Anouk, ze heeft hier in 2011 ook gewerkt en werkte nu bij Hoek van Holland. Ze was daar al binnen 5 dagen weg. De baas is daar niet aardig en je maakt hele lange dagen; ik ben blij dat ik bij Friet van Piet werk!!! En dat gaat zij nu ook weer doen! & m’n tweede kamergenoot Dine, is ontslagen en gaat bij een ander restaurantje in dezelfde straat als Friet van Piet werken en gaat naar een ander appartement. Ik hoop dat Anouk het wel vol gaat houden met mij haha!

Donderdag ga ik voor de eerste keer naar een Starbeach feest: Lovestar! Ik ben benieuwd & heb er zin in! Het enige nadeel is dat ik daarna wel moet werken tot sluit…

Nieuwtje uit Nederland: IK BEN INGELOOT VOOR DE OPLEIDING MANAGEMENT ECONOMIE & RECHT!!! Dus nu moet ik wel naar huis komen 21 augustus…

Nu ga ik weer lekker werken tot 00.00u en dan op tijd naar bedje, zodat ik morgen op m’n vrije dag de hele dag in de zon kan liggen, lekker zwart worden!

Yassou!

  • 22 Juli 2013 - 17:02

    Mama:

    alweer genoeg beleefd, wat is nou dat geheim?
    Welk nummer heeft je Griekse telefoon, dan kunnen we je beter bereiken.

    Hopelijk is je nieuwe kamergenootje ook een leuke meid.

    Het is hier boven de dertig graden maar op mijn werk heb ik er niet veel last van, daar is het koud.

    groetjes uit Vlijmen, ook van opa en oma.

  • 22 Juli 2013 - 17:49

    Tonnie En Han:

    Zo te horen gaat het je goed af daar in griekenland. Jammer van je vriendin. Maar je hebt er nu een nieuwe leuke meid erbij . Veel werk en zon plezier. Grt.

  • 24 Juli 2013 - 10:13

    Renate:

    Haha dat geheims kan ik nog niet vertellen helaas: Het heeft met opa en oma te maken!
    & het nr van m'n Griekse telefoon is: 0030 697 246 20 52.
    Ik heb jullie daar laatst ook mee gebeld, om te kijken of hij zou overgaan.
    Anouk (nieuwe kamergenoot) is tot nu toe een leuke meid ja! Daar houd ik het nog wel 4 weken mee vol haha!
    Groetjes terug aan mn yaya & papous!! & aan iedereen die de groetjes van mij wil!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Khersónisos

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 46739

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: