One week left… - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu One week left… - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

One week left…

Door: renatedejong

Blijf op de hoogte en volg Renate

26 September 2011 | Griekenland, Skíathos

Inmiddels zijn papa en mama alweer een aantal daagjes thuis heb ik gisteren vrij gehad. Ja, op een zondag ja! Omdat dit de laatste week is en we nog wat dingen moeten doen voor vrijdag hebben we in plaats van de donderdag vrij, op zondag vrij gehad. Kwam beter uit, nou ja oké. Het was mooi weer dus ik heb heerlijk op het strand van Koukounaries gelegen!

’s Avonds met Elin, Jorunn en Lotte gegeten bij Bakaliko en daarna een wijntje gedronken bij Rock ’n Roll. Ja, 1 wijntje.
Daarna waren Elin en ik te moe en gingen we naar huis! Het was namelijk weer eens een beetje laat geworden op de zaterdagavond.
Er was een nieuwe (winter) bar of club, iets ertussenin, geopend!
Het was schijnbaar jaren gesloten, maar nu werd het geopend.
En we waren er weer bij of course! Van te voren eerst wat wijntjes bij Rock ’n Roll gedronken en daarna naar de Blue Chips (of zoiets).
Het was goed bevallen, dus waarschijnlijk zal ik er vrijdag ook wel weer te vinden zijn! Helaas zonder Elin, want die gaat morgen naar huis!

Toen papa en mama hier waren hebben we weer de excursie Music & Moonlight gedaan, want dat vond mama leuk! En dat was het ook. Helaas moesten we deze keer ook mee gaan dansen… Maar nu kan ik wel de Zorba!

Verder zijn we op mijn vrije dag naar Koukounaries geweest, het mooiste & langste strand van Skiathos. En hebben we op de laatste avond met de ouders van Vicky gegeten bij Dionyssos!

Ook heb ik in die week wat baantjes getrokken in het zwembad van het hotel van papa en mama (tegenover mijn appartement!)

Op dinsdag (met onze vlucht) gingen ze weer naar huis, maar dat was nu niet zo heel erg want ik zou ze over 2 weken toch weer zien! Ietsjes daarna was het wel wat erger, want onze Jesper ging naar huis. Een host uit Denemarken. Die zit komende dinsdag al lekker in Egypte!
Maar ja, wat doe je eraan he?
Niet veel!

Maar over een week ben ik zelf ook weer thuis.
Nou ja, dat hopen we dan maar. Want er zijn wat stakingen op komst hoorde ik! Ik hoop niet dat ze dat 3 oktober gaan doen, want dan zit ik uren op de airport te koekeloeren denk ik!
Maar ja, dat zien we dan wel weer.
Eerst nog een weekje hier doorkomen en m’n bruine huidje behouden!

Verder heb ik denk niet zo veel nieuws te vertellen…

Ik zal wel weer wat foto’s erbij doen hieronder dit verhaaltje!

Yassou!

  • 26 September 2011 - 11:38

    Mama:

    wat gaan we maandag eten?????????????

  • 26 September 2011 - 14:07

    Renate De Jong:

    Ik zeg: BOERENKOOL!!!
    Maar we hebben 1 probleem: Frank... Hij wil geen boerenkool. Dus wat doen we daarmee mamaaa?

  • 26 September 2011 - 14:41

    Mama:

    spruitjes misschien???????????

  • 26 September 2011 - 15:05

    Frank:

    Ik zeg: Spruitjes!=D

  • 26 September 2011 - 15:13

    Renate De Jong:

    Hmmm, oké... Maar dan dinsdag boerenkool!

  • 26 September 2011 - 16:05

    Marion Salfischberge:

    Hoihoi,

    Ik zeg ook boerenkool. Hoe laat eten we??? Haha

    Heel veel plezier nog deze laatste daagjes en alvast een hele goede terugreis.

    Gr. En tot snel vanuit Empel

  • 26 September 2011 - 16:16

    Renate De Jong:

    Hey Marion!

    Goed zo, bedankt! Eindelijk iemand die het met me eens is, we eten denk ik rond 6u (als ik op tijd thuis ben).
    Van mij ben je van harte welkom!

    Groetjes terug!

  • 26 September 2011 - 17:14

    John En Helma:

    geniet nog van de vrije dagen
    en een goede terugvlucht
    leuk je te hebben gevolgd
    groeten en houdoe
    john en helma

  • 26 September 2011 - 19:07

    Ineke:

    Dat is meteen weer Hollandse pot Renate. De laatste loodjes zullen we maar zeggen. Nog even van de zon en het strand genieten.....goede terugreis gewenst en leuk je gevolgd te hebben.
    Tot snel!

  • 28 September 2011 - 13:20

    Frank:

    Voorzover ik weet gaan ze 5 oktober staken, dus dan ben je alweer thuis:D

  • 28 September 2011 - 14:49

    Renate De Jong:

    Ik dank u allen die mij hebben gevolgd!

    & ik heb de Hollandse pot wel gemist, dus de komende week: HOLLANDSE POT graag mamaaa!
    & gelukkig maar dat ze waarschijnlijk pas de 5e gaan staken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 46663

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: