En Renate is weer thuis... - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu En Renate is weer thuis... - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

En Renate is weer thuis...

Door: renatedejong

Blijf op de hoogte en volg Renate

04 Oktober 2011 | Griekenland, Skíathos

Kalimera!

Ik ben weer back in Vlijmen city!
Helaas niet meer in Skiathos, met heel veel verdriet heb ik gisteren afscheid genomen van Skiathos.
De avond ervoor was ik nog even langs wat mensen gegaan in Skiathos-stad om doei te zeggen. Onder andere naar Holly, zij is van de bar Kentavros. Echt een super lieve Australische. Haar woorden waren: This is not goodbye, we will see eachother soon. I come to Holland! Hahaha, gewoon om het allemaal niet zo triest te laten lijken.
Verder heb ik gisterenochtend m'n koffer pas ingepakt, en gisterenavond natuurlijk alweer uitgepakt.
Maar waarschijnlijk ben ik mijn oplader van mn telefoon (samsung chat) vergeten uit Skiathos mee te nemen. Dus als er iemand een oplader voor die telefoon heeft en hem niet gebruikt zou ik hem graag willen hebben hihi!
Nu zit ik weer thuis op mijn kamertje, en eerlijk gezegd verveel ik me nu al. En ik ben nog geen dag thuis!
Wat te doen, wat te doen???
Suggesties?
Ja werken, maar waar? Ze hebben nergens iemand nodig!

Maar ja, het Skiathos avontuur is dus voorbij... I did it!
Ik heb echt een super leuke zomer gehad en mis alles nu al!
Maar ben natuurlijk ook wel weer blij om weer thuis te zijn hoor!

Ik voeg ook nog wat foto's bij die ik laatst van Elin heb gehad, dus sommige foto's zijn nog van 5 maanden geleden bijvoorbeeld. Wel grappig om te zien haha!

Dit was (denk ik) mijn laatste reisverslag of ik moet nog iets vergeten zijn. Maar dat denk ik niet.

Yassou!

  • 04 Oktober 2011 - 18:17

    Marion Salfischberge:

    Welkom thuis. We zien je as zondag.

    gr. en tot dan.

  • 04 Oktober 2011 - 18:23

    Vic:

    Waar ligt je oplader? Dan kan ik 'm voor je meenemen!

  • 05 Oktober 2011 - 06:59

    Renate De Jong:

    Dankje! & tot zondag Marion & de rest haha!
    & Vicky: Ik denk dat hij op kantoor of zo ligt, ik weet het niet zeker. Maar hij kan ook nog bij mij thuis liggen aangezien ik een vermoeden heb dat ik die telefoon thuis nog heb opgeladen... X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 46650

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: