Mijn laatste werkdag! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu Mijn laatste werkdag! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

Mijn laatste werkdag!

Door: renatedejong

Blijf op de hoogte en volg Renate

30 September 2011 | Griekenland, Skíathos

Yassou!

Ola kala?
Vandaag is mijn laatste werkdag, om 11u is hij in gegaan. En als het goed is eindigt hij om 8u vanavond (Griekse tijd of course).
We zouden vandaag de hele dag op de luchthaven moeten zijn, maar de Grieken zijn weer lekker bezig en aan het staken of zo. De vliegtuigen zijn allemaal vertraagd. 1 zou zelfs om 13.10u aankomen, maar was om 12u nog niet vertrokken uit Engeland... Fijn!
Maar ja, what can we do? TIPOTA (NOTHING)!

Gisterenavond zijn Jay en ik na het eten en na onze orange juice & hot chocolate, naar Rock 'n Roll gegaan. Helaas miste ik wel iets: ELIN!

Maar ja, gelukkig zaten we als enige twee in de bar en had de barman wel zin in shotjes. Dus hebben we zo'n 5 tequila's gratis gekregen! Hoppa. Ook hoefde ik aan het eind van de avond maar €4,- af te rekenen. Wat is het leven toch duur hier, uhuhm!

Verder heb ik niet zo veel nieuws alleen dat ik maandag om 14.25u weer op Nederlandse bodem te vinden ben (als het goed is)! Vluchtnr: HV 887.

Waarschijnlijk is dit dus mijn laatste verslagje in Skiathos!

We hebben net 3 bloemetjes gekocht voor Heidi, Rachael & Marion.
Ook nog een kaart voor heel het kantoor.
Dus die gaan we zo even geven!

Adde bye bye!

  • 30 September 2011 - 19:16

    Mama:

    En was je om 8 uuur klaar met werken of wordt het weer laat?
    Ik hoop dat ze maandag niet gaan staken daar in Griekenland.
    tot maandag, doei

  • 01 Oktober 2011 - 10:20

    Vic:

    Lieverd! Jullie vluchtnummer is HV 888!! Don't forget! X

  • 01 Oktober 2011 - 19:07

    Elke:

    Tot volgende week!!! Goede terugreis alvast!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 46659

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: