Een nieuw avontuur: Hersonissos 2013! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur: Hersonissos 2013! - Reisverslag uit Khersónisos, Griekenland van Renate Jong - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur: Hersonissos 2013!

Blijf op de hoogte en volg Renate

20 Juni 2013 | Griekenland, Khersónisos

Donderdag 13 juni begon het, ik en Simone vlogen vanaf Eindhoven naar Heraklion. Mama, papa & Charlotte hadden me naar het vliegveld gebracht. Om 16.25u was het zo ver: we konden niet meer terug!

Eenmaal aangekomen op Kreta moesten we een uurtje wachten op Vangelis, onze baas. Hij is bezig met zijn chauffeursdiploma te halen en moest tot 21.30u naar school, Griekse tijd. We (Simone & ik ) hoopte dat we hem nog zouden herkennen van het sollicitatiegesprek! Gelukkig was dit ook het geval en hij had heel slim zijn Friet van Piet shirt aan! Hup hup koffers in de auto en op naar Chersonissos. Eerst even naar Friet van Piet, waar Mira al op ons zat te wachten. Een uurtje later richting het appartement, we waren heel nieuwsgierig hoe het er allemaal uit zou zien. Voor mij viel het niet tegen, in Skiathos was mijn kamer en ook de badkamer wel 3 keer zo klein. Daar vond ik het prima, want in Griekenland leef je toch buiten, maar hier zit ik in het hoogseizoen met nog 2 andere op een kamer. Dus dan kunnen we de ruimte goed gebruiken! Ook waren we benieuwd naar het zwembad, want Vangelis had op facebook gezet dat de 1e 12 werknemers in een appartementencomplex zou slapen met een zwembad! Helaas is het zwembad nog niet gevuld, maar ALS HET GOED IS gaat dat komende week gebeuren.

De 1e paar dagen hadden we vrij, we zijn lekker naar het strand geweest. Op zaterdag moest Vangelis weer naar school in Heraklion en was er een grote markt daar. We konden met hem meerijden en hebben zo de hoofdstad van Kreta gezien!
Verder hebben we maandagavond wel 3 uur gelopen, we gingen de bergen in: op naar Oud-Chersonissos! Een stuk mooier dan het nieuwe Chersonissos.

Dinsdagnacht heb ik voor het eerst gewerkt, helaas nog maar 4 uur omdat het nog niet druk is. Maar langzaam maar zeker zal het drukker worden hier en over een paar weken zullen we uitkijken naar een dagje vrij! Nu ben ik ook net pas weer klaar met werken en mag ik morgen om 18.00u weer terugkomen!

Ik zal hier ook nog wat foto’s op zetten voor de geïnteresseerden onder ons & voor nu zeg ik: Yassou!

  • 21 Juni 2013 - 08:35

    Mama:

    hoi Renate,
    leuk om weer te kunnen lezen wat je zoal meemaakt bij Friet van Piet.
    groetjes mama

  • 21 Juni 2013 - 09:44

    Tonnie De Jong:

    Leuk om je weer te volgen ( dus geen gekke fratsen) en heel veel werk plezier.grt.

  • 21 Juni 2013 - 11:06

    Angelique Van Buul:

    Ik ga je weer volgen kanjer!

  • 21 Juni 2013 - 11:27

    Marij:

    geniet er maar goed van.

  • 23 Juni 2013 - 15:09

    Ron:

    veel plezier daar en maak er wat van nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

I <3 Greece!

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 46660

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Stage Woman Online!

08 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Kreta '15

13 Juni 2013 - 22 Augustus 2013

Chersonissos 2013

24 April 2011 - 03 Oktober 2011

Stage Skiathos

Landen bezocht: